بیا برای یک بار هم که شدهدیوانه شویمبگذار گم شوم در توگم شوی در منآن چنان که یکی شویمناشناس باشیم برای همهجز خودمانحواس دنیا را پرت کنیماز گم شدن یکی از مااز غیبت نا به هنگاممانبیا، تلاطم بیندازیم در دل هاو خدا را نیز بهت زده کنیماز این اتفاق...بگذار همه به ما فکر کنندهمه از ما بنویسندهمه سردرگم باشندشوری به پا شودکه همه را از دیوانگی بیم دهدمی بینی چه ساده است؟!اتحاد مادنیا را دگرگون خواهد کرددیگر هیچ چیز مثل سابق نخواهد شددیوانگی ساده،هرج و مرج ساده،آشفتگی ساده،همه چیز ساده می شود... برچسبها: دلنوشته+ نوشته شده در شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ساعت 23:45  توسط R | دلنوشته هایم را با دل نوشتم ...ما را در سایت دلنوشته هایم را با دل نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 22:04
مرگ شعر نزدیک استکاروان ذهن را چپاول کرده اندخوشه های عشق را آتش زده اندمرغ خیال را اسیر کرده اندو مرزهای دیوانگی را محدودبه هر سو می نگریحفره های خالی میان سینه های جماعتدهن کجی می کندقلب ها را ربوده اندپوچی را ارزانی داشته اندبه مشت های گره کرده هر رهگذر غریبهمه این اتفاق ها زمانی افتادکه سرمای نگاهتزهر "بی تفاوتی" را در پیاله عشق من ریختو تلخ ترین نوع مرگ را آفریدمرگی تدریجیکه هر روز تکرار می شودهر روز..هر روز...هر روز...برچسبها: دلنوشته+ نوشته شده در چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ساعت 22:32  توسط R | دلنوشته هایم را با دل نوشتم ...ما را در سایت دلنوشته هایم را با دل نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 22:04
نبودت دلیل هجوم گریه غیابت دلیل حضور هراس و فقدانت دلیل شروع حادثه است تکرار اسم "تو" لابلای واژه های خشکیده نوشته های من دلیل نجات شعر از این فقر طولانی و مرور بی پروای خیالت دلیل خروج ذهن از رکود ملال آور و تاریکی است وزن صدایت دلیل بی وزنی تمام اصوات مهمل گونه خلق و تمنای لبخندت دلیل سجود ظرافت هاستای "دلیل" آرامش آشوب و آشفتگی...برچسبها: دلنوشته+ نوشته شده در یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ساعت 14:38  توسط R | دلنوشته هایم را با دل نوشتم ...ما را در سایت دلنوشته هایم را با دل نوشتم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 22:04